Varmt...

Direktlänk till inlägg 6 januari 2011

Nelly bus :D

Av Kim - 6 januari 2011 23:05

En liten video från min "busa" idag...och ja grimman var för stor, men hon växer väl, den får ligga på hyllan ett tag  


 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

7 januari 2011 00:17

ha ha ha hon är ju värre än Fnasket =D!!! Snart inridning va!?!??!?!? hi hihi

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

7 januari 2011 00:37

Inridning...den dan den sorgen ;-)))

 
Stina

Stina

7 januari 2011 11:28

Tjoho vad kul du kommer att få där uppe på ryggen =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

7 januari 2011 16:19

Jag försöker leva i nuet, det ska ju vara bra eller hur?!
Men sanningen är att jag försöker förtränga att den dagen ska komma...

Nödlösning, kanske kan sälja henne till en rodeo ;-)))


 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

7 januari 2011 12:45

Här var det välkommenhem ceremoni så det höll hihi,tänker att du gör det samma bakom kameran till Nelly hihi ,härligt

Kim

7 januari 2011 15:53

Ja hon var glad och busig, jag stod still för om jag också hoppar runt så blir hon sjövild, och vill inte att hon ska krascha in i nåt...
Hon tänker ju inte så mycket innan hon agerar hon...

 
Ann

Ann

7 januari 2011 14:21

Härligt att se, tänk vad kul hon och Merlin skulle kunna ha! Lite samma stuk på dem!
Såg för roligt ut när hon skulle lägga sig för andra gången men ändrade sig! :D

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

7 januari 2011 15:46

Hon var full av bus idag också, märks att hon nu äntligen får den mat hon behöver ;-)
Vi får väl spela på tipset, och sen skaffa oss ett litet Jetplan så våra pållar kan leka ibland :-)))

Man undrar ju ibland vad hon håller på med, hon får mej ofta att skratta.

 
Anne-Lie

Anne-Lie

7 januari 2011 16:01

Haha hon är underbar <3
Tänk så mycket roligt ni ska ha :)

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

7 januari 2011 16:09

Hon börjar få fart!
Jag hoppas bara att jag orkar hålla farten...

Har sett din video när Monzan hoppar runt, undrar om Nelly tjuvkikade för hon verkar träna på det nu ;-)))

 
kicki

kicki

7 januari 2011 22:32

matar du henne med gummibollar???? *fniss*

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

8 januari 2011 00:07

Börjar så smått att fundera på att byta ut gummifodret till cement...
:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards