Varmt...

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Ibland är riktigt tråkigt när

Av Kim - 13 mars 2011 10:37

meteorologen har rätt  


Just nu...

     

Och tjusigt dekorerat med kläder på tork inne...är ju lite bortskämd att hänga ute och att det torkar på ett par timmar.

Sen går mina tankar upp till lilla Nelly där ute i regnet, suck, fast jag vet att hon klarar det  


Fast jag är på gott humör ändå!

Om en stund kommer Benes brorsa och hämtar min svärmor    

Hon har varit hos oss i lite mer än 1 1/2 månad och det är för lång tid för mej!

Har funderat på att skriva om detta i ett skyddat inlägg men herre gud, det är inte att jag inte gillar henne.


Bene har märkt att detta tagit på min energi, och han har bjudit ut mej på restaurang idag för att börja tanka på lite igen  


Det händer mycket hemskt ute i världen nu!

Själv måste jag ladda batterierna för att ta tag i min värld, om det sen finns energi över så ger jag gärna till världen där ute.


"Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden"


Hoppas ni får en skön söndag   



 
 
kicki

kicki

13 mars 2011 12:56

såklart att det tär på krafterna att vara en till i hushållet. skönt att maken har förståelse och vill pyssla om dig litet extra nu <3
*stor kram*

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

13 mars 2011 13:15

Mmm så är det, men det brukar fungera, fast nu blev det lite för låååång tid ;-)

Jo han är gullig han :-)

Tack, och kram på dej!

 
Anne-Lie

Anne-Lie

13 mars 2011 16:59

Så ni kan ha lika grå väder som vi alltså =)

Njut av ditt restaurang besök, det är du värd!
Kram

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

13 mars 2011 21:35

Ja tyvärr :-(
Och det ska fortsätta hela dagen imorgon, blä!

:-) Det var riktigt gott och lugnt och mysigt o tid för att prata bara vi två och och och helt enkelt riktigt bra!
Kram

 
Stina

Stina

13 mars 2011 19:17

Förstår fullkomligt att det tar på krafterna med svärmor även fast du tucker om henne !
Ladda ordentligt - vi behöver det !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

13 mars 2011 21:29

Lite laddning gjord ;-)
Och mer ska det bli!

 
Ann

Ann

14 mars 2011 08:47

Vissa saker tar extra på batterierna även om man gillar det..!
Det var gulligt att bjuda ut dig på restaurang, det var årtionden sen min gubbe gjorde det tror jag, alltså bjöd ut mig..!

Så njut, det är du värd!

kram kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

14 mars 2011 09:33

Precis!
Mmm han kan när han tänker till ;D
Du får väl skvallra om mej och min gubbe till din, och om hur viktigt det är att komma ut och ladda batterierna...speciellt för oss kvinnor ;-)

tack och kram
Vi hade det riktigt mysigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards