Varmt...

Direktlänk till inlägg 29 mars 2011

Några bilder

Av Kim - 29 mars 2011 11:14

Snön försvinner så sakta och det känns i luften särskilt på kvällarna.

Lite snö kan man fortfarande se om man tittar ordentligt och högre upp där observatoriumen ligger snön fortfarande.


   

Samma ställe för några veckor sen.


   

Sen ett par bilder på vår ridbana, man kan inte klaga på utsikten.


 

 

 Sen måste jag bara visa hur praktiska såna där "pås-clips" är. 

   



Sätter ihop pannlugg och man ovanför plastkjedjan så kan hinken inte ramla av   

Och Nelly fick den rosa så slapp jag störa mej på den färgen i mitt kök    

 
 
kicki

kicki

29 mars 2011 12:45

nej den utsikten går inte av för hackor. som jag sa från början, risken är att man blir sittande med blicken i fjärran ist för att rida hehe

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

29 mars 2011 15:03

Kommer ihåg att du sagt det förut :-)
Det var extra fint med dom lila blommorna så jag kunde inte låta bli att köra i repris ;-)


 
Stina

Stina

29 mars 2011 14:54

Haha, underbar ide med påsclipet =)))

Vilken utiskt ni har på eran ridbana, ohhh ...

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

29 mars 2011 15:10

:-) ja hon har ibland tagit av sig hinken och då finns det andra pållar som äter fortare och sen snor hennes hink.
Men med Pås-clipet så får dom tji ;-)

Måste ta en video en dag när hon springer iväg med sin hink för att tjuvarna närmar sig, det ser så roligt ut :D

Mmm vackert!

 
Anne-Lie

Anne-Lie

29 mars 2011 22:02

Om ridbanan är borta en dag är det bara jag som har snott den... med utsikt och allt =))

Pås clips är bra till mycket ;-))

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

30 mars 2011 10:10

Ja då hade inte bara Monzan blivit tittig :D

Ja ytterligare en "bra att ha grej" !

 
Ann

Ann

30 mars 2011 11:08

Herregud vad vacker det är!
Jag har sagt det förr, jag blir nästan sugen på att åka utomlands..! :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

30 mars 2011 19:49

:-))
Du får visa bildena för mannen ditt liv, så han också blir sugen ;-)
Vill du ha med barnen så räcker det väl att säga BADA så är dom med på noterna.
Här finns hjärterum och stjärterum det vet du!
kram

 
Ann

Ann

30 mars 2011 20:56

Det är inte de som behöver övertalning, det är jag... :)
Mannen är väldigt berest och tycker om att åka utomlands! :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

30 mars 2011 23:22

Ok, då kommer det mer bilder för dej :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards