Varmt...

Direktlänk till inlägg 15 maj 2011

Igår var jag pigg, men inte idag ...

Av Kim - 15 maj 2011 21:53

Gårdagen började med en härligt god och trevlig frukost uppe i stallet.

Det var Beas födelsedag, och min present till henne var dessa snobb-koppar så hon kan dricka sitt kaffe med stil i stallet  

   

och här har vi den unga damen

   

Vi åt en massa gott och hade riktigt roligt.

     

Sen tog några av oss en fin ridtur ut i skogen.

Sen på eftermiddagen var det bara jag och Bea kvar och några hemskt övergivna stackars "skumpa-flaskor" och då förbarmade vi oss över dom, och sen fnittrade vi i flera timmar  

Senare när vi fodrat för kvällen fick min kära gubbe komma och hämta mej, min bil fick snällt stå kvar ensam där uppe över natten  


Så jag var lite trött i morse när jag morgon-fodrade fast det gick det med.


Sen åkte jag och Bene och åt en pizza och jag drack Coca cola och en cafe solo, sen började jag bli mej själv igen  


Ciao  

 
 
Ingen bild

Peter i Fbg

15 maj 2011 22:28

Att man kan bli så dålig av en liten ridtur..
Ha det så gött..

Kim

15 maj 2011 22:45

Jaaa jag förstår ingenting :D

kram

 
Carin

Carin

15 maj 2011 22:34

*S* Så du hade en "bubblig" lördag! Härligt ;)

Jättefina koppar, jag hade behövt något liknande. Maken gnällde lite innan då jag hade otur och slog sönder 2 st (dyyyra IKEA koppar, tror de kostade 2 kr/st HAHAHA) men nu börjar det bli tunnsått på kaffekoppar i skåpet! Och vem kan motstå dom med hästmotiv =)

http://ekbladet.bloggplatsen.se

Kim

15 maj 2011 22:47

Jo det bubblade både av skratt och dricka :D

Ibland har man en massa kantstötta älsklings koppar som ber om förtidspension ;-))
Häst e bäst ;-)

 
Ann

Ann

16 maj 2011 07:49

Å vilka fina koppar!
Å vilken frulle ni blev bjudna på!
Muuuums!

Lät som en toppendag!!!

kram kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

16 maj 2011 15:27

Visst var dom, toppen för oss hästnördar ;D

Frukosten var toppen och fruktsalladen en dröm, suck, skulle gärna repetera den nu.

kram

 
Åsa Mickelsen

Åsa Mickelsen

16 maj 2011 09:45

Håller med Peter om ridturen där det är ju som med kräftskivor såååå dålig bara av kräftorna huff. Vilka flotta koppar hon fick Bea jättefin present (är lite koppoman hehe själv)Ja ta mig tusan livet måste bara njutas så vi har något att minnas på hemmet hehe.Kram

http://www.smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

16 maj 2011 15:24

Självklart var det ridturen, för det där bubbliga vi drack kan ju inte ha med saken att göra :D
Jag är också koppoman, det finns så många roliga så det är farligt att titta i affärerna...

Precis min åsikt: Man ska njuta allt man kan!
Senare i livet kan vi ju skriva våra memoarer ;D
kram

 
kicki

kicki

16 maj 2011 10:41

det där såg riktigt trevligt ut!! frukostbuffe i stallet, det måste vara bästa sortens frulle det!
och kvällen gick inte heller av för hackor den inte!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

16 maj 2011 15:15

Ja en sån stallfrulle skulle jag lätt kunna vänja mig vid ;-))

Inte bara min häst som trivs i nya stallet!!

kram

 
Stina

Stina

16 maj 2011 19:58

Blev direkt kär i de där kopparna, jag lovar att bjuda på frukost när du kommer med såna till stallet åt mig ;)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

16 maj 2011 23:18

Ok!!

Vi ses ;-))

 
Sarah

Sarah

18 maj 2011 14:26

Såg ut som ni hade mysigt!! Och kopparna skulle jag vilja ha! :D

http://starlet83.bloggplatsen.se

Kim

18 maj 2011 15:23

Riktigt trevligt!!
Jämfört med det gamla stallet så är detta himmelen.
Visst är dom fina, vi känner oss riktigt snobbiga nu ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards