Varmt...

Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Idag fyller mamma 80 år

Av Kim - 4 juni 2011 12:39

och eftersom hon inte har varken dator eller internet så ska jag avslöja vad hon ska få i present ikväll...En bärbar dator!!

Jag och mina två bröder är skyldiga    


Mamma har länge talat om att hon skulle vilja lära sig använda en dator, för att sen skaffa sig en dator.

Det är aldrig försent om viljan finns  


Nu ska jag åka ner till stan och köpa rosa present pappar och en massa bling bling till paketet, för sånt gillar mamma!

Blommor får det också bli   


Själv är jag fortfarande snuvig och lite små hängig, men det går...


Ikväll så ska vi fira mamma på en restaurang i Los Llanos.


Trött på att vara snuvig!!


So long


 
 
Stina

Stina

4 juni 2011 15:50

Häftigt ! Det är klart man kan lära sig data när man är 80 bara man vill.
You go mamma =))

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

4 juni 2011 18:10

Visst, klart man ska!!!

Yeh!!!

 
kicki

kicki

4 juni 2011 16:11

vilken jättebra present!! men jag kunde faktiskt inte tro hon var 80! krutmamma =D
ha en toppenkväll!
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

4 juni 2011 18:09

Tror hon kommer bli jätteglad.
Det är fullrulle på henne :-))

Tackar ska preppa mej med lite medicin sen ska det bli skoj.

kram

 
Sarah

Sarah

4 juni 2011 19:35

Stort grattis till din mamma! :)

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

4 juni 2011 23:13

Tack gulliga du!

 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

5 juni 2011 12:54

Krya på dig och ett jättekramgrattis till A-M på sin stora dag jisses vad kul. Vilken present hon får wow ,ja nu kommer vi inte gå fria med våra "hemlisar" på fb längre när mamma väl får hackrat sig in hihi.Kram allihop

Kim

5 juni 2011 15:51

Tack vännen, det är en attans envis snuva!

Lite hemlisar kan vi ännu ha, det tar några veckor att få internet ;D
Sen kan jag ju bestämma om jag ska berätta vad fb är ... :-))

kramm

 
Ann

Ann

6 juni 2011 10:48

Grattis "mamma" 80 år... kunde man inte tro! Du har fått bra gener..! :)

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

6 juni 2011 14:37

:-))

Hoppas jag fått lite av dom generna...pappa är ganska rynkig...men det gäller att ha tro ;D

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards