Varmt...

Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Verklighets chock

Av Kim - 7 november 2011 15:11

En god väns sjuttonåriga son dog idag.

Helt oväntat, rasade bara ihop död när han stod och väntade på bussen till skolan.

I eftermiddag så ska jag och B åka till likvakan och möte familj och vänner, såååååå tungt!!!!!!!!!!

Gud vad jag känner mej hjälplös, finns inga ord som jag kan ge till vår vän.

En kram och att försöka inte rasa ihop själv. 


Jag och Bea talade om just livet i morse...hur viktigt det är att njuta NU!

Små problem är inga problem...njut nu!




 
 
Ingen bild

Ulrika

7 november 2011 16:30

Ibland känns livet brutalt. Så fruktansvärt sorgligt. Kram till er båda!

Kim

7 november 2011 19:28

Krammmm!

 
Viveca

Viveca

7 november 2011 19:21

Fy sjutton vad livet är orättvist. Har mist tre unga människor i min närhet/bekantskapskrets och hur det än är så känns det så fel att de skall gå bort när så mycket av livet finns kvar. Sedan har jag träffat desto fler genom mitt jobb. Både barn, tonåringar och unga vuxna men då är det lättare att gå in i sin roll även om jag självklart var oerhört tacksam att mina egna barn var friska och levande efter sådana dagar på jobbet. Många kramar till er och de anhöriga!

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

7 november 2011 19:26

Ja just nu känns det så svårt att förstå att det är sant.
Men sitter nu och väntar på min man, vi ska åka ner till lik-vakan och det är tufft!

Tack och kram

 
Anne-Lie

Anne-Lie

7 november 2011 19:59

Usch så tragiskt och hemskt!
Det får en att verkligen försöka ta till vara på livet nu, man vet aldrig när det tar slut...
*stor kram*

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

7 november 2011 20:30

Ja huuu sååå tungt!

Tack och kram :)

 
Kicki

Kicki

8 november 2011 19:47

tragiskt...
*kram*

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

8 november 2011 20:28

ja usch fy skit!
Det är nog alla föräldrars mardröm :(

kram

 
Carin

Carin

8 november 2011 21:00

När någons barn rycks bort vet man inte hur man ska finna eller ge tröst. Men livet är på tok för värdefullt att slösa bort! LEV och njut medans du kan och kom ihåg de fina minnena och de ljusa stunderna!

*gigantiska styrkekramar*

http://caisisen.bloggplatsen.se

Kim

8 november 2011 21:05

Så sant så sant!
Vi har sagt att han (pappan) kan ringa natt eller dag om han behöver, att vi finns här för honom.
Jag är glad att han har en yngre son, för då har han någon kvar som han måste kämpa för...

Tack gulliga du!

 
Ann-Louise

Ann-Louise

9 november 2011 08:36

Så ofattbart och så fruktansvärt. Ibland är det alltför grymt!
Man får vara glad för varje dag man får.

Kram!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

9 november 2011 08:43

Ja, suck!
Vågar inte ens sätta mej in i hur föräldrarna mår.
Carpe diem är kanske tjatigt men sååå viktigt!

Kram

 
Sarah

Sarah

9 november 2011 10:17

Men nej vad hemskt! :( Ja att försöka njuta av nuet är viktigt har jag insett..
KRAM

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

9 november 2011 18:23

Ja en sann mardröm för föräldrarna :(

Kram

 
Stina

Stina

9 november 2011 19:43

Oj ... så helt otroligt tragiskt ! Hela bröstet snör ihop sig vid bara tanken, 17 år liksom ...
Och stackars föräldrar !!!

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

9 november 2011 20:13

Det gjorde ont att se uttrycket i deras ögon...och just nu så kan inga ord hjälpa dem :(

Hade jag kunnat ta en liten del av deras smärta för att lindra deras sorg så hade jag gjort det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards