Varmt...

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

Duracell kaninen

Av Kim - 4 januari 2012 23:11

Loa = energi!!

När hon blir riktigt ivrig så studsar hon som en gummiboll rätt upp.

Och undrar var hon får dom anabola ifrån?

Hon kör slut på lilla "Romeo" stackarn, hon blir aldrig trött!

Och när han gömt sig kör hon sitt eget race, ibland med lite skräp eller så jagar hon sin egna svans   

       

Ja denna lilla galning har snott mitt hjärta  

     

Här en liten paus med gulliga Milla

 


Imorgon ska Bea hjälpa mej med att foga kakel i nya badrummet, roligt och effektivt att slippa göra det ensam.

På kvällen ska vi lyssna på Alex som ska uppträda (Rapp) på en bar/restaurang i El Paso.

Tiden går så fort!!! när jag träffade Bene var Alex bara 6 år, nu är han 21  

Tänk va alla andra blir gamla 




 
 
Ann

Ann

5 januari 2012 08:58

Söta lilla Loa!

Ja tänk vad konstigt det är, alla andra blir så gamla och jag, jag är fortfarande 25..! :)

kram kram

http://annrosdahl.bloggplatsen.se

Kim

5 januari 2012 16:00

En sötnos är hon helt klart men ingen skönhet :)

Ok du 25 och jag 35, japp så är det.
Jag blir klart klokare, men inte äldre.

kram :)

 
Stina

Stina

5 januari 2012 10:38

Haha vad söt hon är !
Förstår att hon stulit ditt hjärta, hon är underbar !

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

5 januari 2012 15:58

Ett riktigt charmtroll utan bromsar ;))
Jag är glad att vi bor i hus med trädgård!!

 
Kicki

Kicki

5 januari 2012 20:38

härliga bushund! fast nog var hon väldans mkt sötare i päls hehe nu ser hon ut som en liten gremlin eller ngt ur star wars eller nåt hihihihi
kram

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

6 januari 2012 09:33

Precis vad Bea säger en Gremlin =D
Jo lite mer päls blir nog bättre.

Nackdelen med hennes vanliga päls är att det fastnar så mycket i den, det tar en halvtimme minst att plocka bort sånt efter varje promenad...

kram

 
Linda

Linda

6 januari 2012 09:48

Hej!

Åh vad söta hundar :)
Och du har en väldigt fin blogg!

Jag driver en hästblogg, och jag håller på o samlar in lite gästbloggare!
Och om du vill, så får du gärna gästblogga hos mig!
Om du vill det, så får du gärna kommentera det i en kommentar på min blogg, så ska jag berätta hur du ska göra. :)

Ha en fortsatt bra dag!
Mvh Linda från allroundbrudarna.bloggplatsen.se !

http://allroundbrudarna.bloggplatsen.se

Kim

7 januari 2012 00:58

Tackar tackar :)
Ska kika in på din blogg.

Ha en fin kväll

 
Ann-Louise

Ann-Louise

7 januari 2012 03:02

Förstår att Loa snott ditt hjärta :-). Helt bedårande!!! <3
Och Milla som en tålmodig, stoisk motpol till alla vilda upptåg.


Det sa alltid mamma. Konstigt att barnen blir lika gamla som mig....Ligger något i det ;-).

Kram!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

7 januari 2012 20:31

Ett riktigt charmtroll är hon!
Ja Milla står lite vid sidan och undrar VARFÖR?
Du har "läst" henne helt rätt :)

Mammor är kloka dom !

Kram

 
Viveca

Viveca

7 januari 2012 14:07

Studshund:) Så söt! Här är det också studsigt och full fart, men batterierna tar slut efter en stund och sedan laddar hon dem igen...

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

7 januari 2012 20:28

Japp ras gummiboll :))

Ja din lilla vovve är i åldern med intensiva "lek-attacker " mellan alla energy-naps ;))

kram

 
ubitt

ubitt

9 januari 2012 06:53

Vilket bedårande litet yrväder hon är!!!!

http://alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se

Kim

9 januari 2012 08:57

Ja visst är hon :)
Jag är så glad att hon hittade in i mitt liv.
Och vilken tur att hon inte är större då hade det varit fara för huset ;))

 
sara

sara

12 januari 2012 08:54

Sötnos :) Kram

http://chanellie.bloggplatsen.se

Kim

12 januari 2012 16:32

En riktig hjärtekrossare :)

kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards