Varmt...

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Helgen som gått

Av Kim - 13 mars 2012 02:20

blev riktigt trevlig.

Fick jobba på att inte oroa mej för hästarna, och leva i nuet istället.

Börjar bli bättre på det, och tar tag i det jobbiga när stunden är inne för det och efter det kan jag koncentrera mej på något annat ett tag.


I lördags eftermiddag invigde vi Bea och Markus nya  grillhörna, vi skrattade, njöt av maten och passade på att lösa några världsproblem   

   

Fint tak hade vi

   

Och sen ett träd där jag såg något annat...men kanske är jag ensam om det?

 


På söndagen så blev det promenad med hundarna som vanligt.

På vägen dit så låg vi bakom en bil full lastad med Avokados, mums!

   

Uppe i skogen njöt vi av att se och lukta på ett blommande plommonträd 

     

Sen lite utsikt när vi knatat upp en bit i skogen, eller rättare sagt Bene dragit sin pustande och stånkande fru upp...

Det var på tok för tidigt på dagen för min kropp att jobba så hårt!

       

To be or not to be...

   

   

 
 
sara

sara

13 mars 2012 07:31

Fina bilder :) KRam

http://frumelpomene.bloggplatsen.se

Kim

13 mars 2012 09:21

Tack :)

kram

 
Kicki

Kicki

13 mars 2012 19:31

skitball grillplats!!!
det där trädet var ju rena bläckplumpstestet ju! finns ju flera figurer hehe

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

13 mars 2012 21:41

Ska bli spännande att se den när den är målad och klar.
Det var så mysigt med den stora palmen som tak.

Mmm man se det man vill...
Jag såg en klar rumpa och lår, kanske vad vad jag ville se ;))

 
Ann-Louise Ryrvik

Ann-Louise Ryrvik

19 mars 2012 18:04

Oj oj vilka fina bilder!
Så det kittlar i resenerven när jag ser detta! Ljuvligt!

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

20 mars 2012 09:27

Jag hoppas så att du bestämmer dej för att komma hit snart.
Tänk va mysigt dina killar skulle ha det nere på stranden... :)
Finns så mycket att se på vår lilla ö, och god mat är garanterad.

Lovar att bara be dej om ett enda litet pass med min tjuriga/gulliga Nelly.

sol hälsning ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards