Varmt...

Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Favorit skorna

Av Kim - 6 september 2012 09:16

Våra fivefingers.

Ylle (http://alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se/) var nyfiken på hur dojjorna såg ut så här kommer de.


 

Bene har två par, de andra liknar mina men är grön/gula (alltså inte så diskreta).

Han känner sig som en sko-rebell när han har dem på sig på jobbet (han är lärare), gör nästan skandal    .


Som jag skrivit i mina kommentarer:

Vi är båda förvånade över hur bekväma våra fivefingers är.
Man glömmer att man har något på fötterna, känner marken men utan att vara ömfotad.

Sååå bekväma, snack om att komma närmare naturen :))


Våra älskade vänner Ulrika och Björn hade med sig dem från Sverige, de säljer såna på sitt företag Coacha.
http://www.coacha.se/

Superman Björn Hurtbullen     är så kunnig i hur man bör träna och äta mm och vi latmaskar lär oss alltid något nytt när vi träffas.
Fast vi är hopplösa elever jag och Bene, vi tänker ju mest på egen njutning i nuet...fast i tanken vill vi vara sundare...och är det inte tanken som räknas ?    


Nä nu väntar hästarna, so long !



 
 
Ingen bild

Ulrika

6 september 2012 11:07

Härligt att ni gillar skorna! Maja vägrar ha andra skor på sig, fastän barnen i skolan kommer med kommentarer (både positiva och lite andra) hela tiden. :D Kram

Kim

6 september 2012 13:43

Hade lite svårt att få in tårna första gångerna men nu hittar tårna in till sina egna rum snabbt :)
Maja är så härlig!!!

kram på dej hönan!

 
Åsa Mickelsen

Åsa Mickelsen

6 september 2012 13:03

Dom där tossorna ser ju riktikgt knasiga o mysiga ut,tittar in på din länk till coacha ,kanske passar ett sådant par till mig som tycker om att vara barfota men är ömfoting hihi,kram

http://www.smurfens-dag.bloggplatsen.se

Kim

6 september 2012 13:40

Visst blir man glad av dem!
Perfekt för oss naturbarn ;))

kram :)

 
Viveca

Viveca

7 september 2012 07:49

De ser roliga ut. Kanske något till nästa sommar. Igår kväll och i natt har det varit riktigt blött och ruggigt väder.

http://perasperaadastra.bloggplatsen.se

Kim

7 september 2012 11:21

Jag vet att en del använder dem året runt i Sverige, men mina fötter skulle nog frysa till is :O
De är gjorda för att maskintvättas så lera och smuts är inget problem.
Nä jag börjar låta som en försäljare...kanske ska ta ett snack med fabrikanten :))

 
ubitt

ubitt

7 september 2012 10:17

WOW - vilka häftiga dojor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://alpackaprinsarnasblogg.bloggplatsen.se

Kim

7 september 2012 11:16

Det är inte bara nyttigt för häst-fossingar att vara barfota...
Och sen även roliga och bekväma, vad kan man mer begära?

 
sara

sara

9 september 2012 08:47

Dom ser så himla sköna ut! :) Kram

http://livetmednellie.bloggplatsen.se

Kim

9 september 2012 12:17

Så glad att jag har dem.

kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards