Varmt...

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Började hos Nelly

Av Kim - 16 januari 2011 15:18

idag, var ska man vara på sn födelsedag om inte med dom käraste  


Några foton med Nelly som provar mina Svenska födelsedags presenter.

  Och här med det allt för stora regntäcket som var lite läskigt först.

  Sen åkte jag och tittade på Nellys mamma som just nu fanns i närheten, har aldrig sett henne.

 

Dom har sagt att hon är Lusitano, men jag ser mycket Engelskt fullblod där.

Hon har inte varit riden på tre år och har haft två föl under den tiden, så Nelly har en helbror som precis flyttat hemifrån.

Hon är ingen skönhet...tur att jag inte såg Nellys föräldrar innan jag köpte henne.

    Nu fick jag besök


tjingeling

 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

16 januari 2011 16:51

Stora damen provar vojlock och täcken... snart snart...

http://hastochhund.bloggagratis.se

Kim

16 januari 2011 23:13

Stora damen...hon syntes ju knappt i täcket :-)))

Så som hon hoppar runt nu så har jag inte bråttom =D
Men det finns mycket skoj att göra nu, imorgon ska vi gå själva på promenad.

 
kicki

kicki

16 januari 2011 18:15

hihi ja hon har allt lite att växa i där!
ha nu en jättefin kväll! <3

http://kaa.bloggplatsen.se

Kim

16 januari 2011 23:08

Jag hoppas den passar nästa vinter, nu får man plats med två Nelly inuti ;-))

Tack har haft det både trevligt och GOTT :D

 
Stina

Stina

16 januari 2011 18:55

Ingen direkt skönhet kanske men hon såg väldigt mild och vänlig ut ?
Eller luras korten ? =)

http://billiejean.bloggplatsen.se

Kim

16 januari 2011 23:07

Hennes Spanska namn översatt till Svenska är Gnällis :O
Hon är misstänksam mot främmande och tydligen besvärlig att rida.
Hon vägrade nosa på mej, gick undan men såg inte sur ut.
Jag hoppas Nelly har fått mer av sin fars temperament, han är snäll och gullig.

 
Ingen bild

Åsa Mickelsen

16 januari 2011 20:54

Allt väl idag? Känns det konstigt? Blir man vuxen samma dag man fyller ? oooousch skitnervös hahahaha. Ser ut som det varit ett mysigt firande och alla presenterna fick Nelly hahaha blev hon också 50?? Kram ifrån en som knäcker tänderna på kammen fram till sin nervpirrande 50 årsdag.

Kim

16 januari 2011 23:02

Ja nu är jag sååå mogen och klok!!
När jag vaknade så såg jag allt klart!
Så om du vill ha några råd på vägen så hör av dej =D

 
Anne-Lie

Anne-Lie

16 januari 2011 21:55

Börjar med ett stort GRATTIS till dig!!!!

Nelly har inte fått mammas huvud iaf. Fast jag tycker ju förstås att mamma ser lite charmig ut ;-) Kan tänka mig hur hon skulle kunna se ut!

http://monzan.bloggplatsen.se

Kim

16 januari 2011 23:01

Ett stort tack!

Vet inte vad jag ska tycka om Nellys mamma.
Hoppas få se henne i finare form i framtiden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 26 februari 2015 15:17

Denna blogg blir det inga nya inlägg på. pgaexetvillinteatthanläser... sånisomvillfortsättafölja mejochdeminaochsomintär fbvänner skicka mej ett meddelande såfårniveta varjagfinns Va kryptiskt va    ...

Av Kim - 27 december 2014 18:32

 Vi är riktigt stolta över hönshuset vi byggt, "kostade" oss bara nätet, resten av materialet var en blandning av gamla bitar/saker som vi hade hemma.         Fran vänster: Fröken Josefina, Marianna och Agda 2...som ni kan ana så är jag bara ...

Av Kim - 16 december 2014 20:30

Tre dagar på La Palma fyllda med hästar ,vänner, god mat och att bli bortskämd av föräldrarna så klart, inte alls fel. Nelly växer och Marco mätte henne, enligt honom är hon 163cm! har svårt att se det men gillar det.   Hoppade upp på henne uta...

Av Kim - 29 november 2014 18:11

Skulle flyga till La Palma i torsdags kväll men blåst och regn gjorde att flygplatsen där stängdes.Det är en av nackdelarna med att bo på en ö. Ville så gärna se min Nelly igen och mysa hemma hos mina föräldrar. På tisdag får jag min sista cellgi...

Av Kim - 28 oktober 2014 23:53

Jag mår såååå mycket bättre nu när jag är inne i den andra delen av cellgifts behandlingen.Får nu ett "gift" istället för kombon av tre stycken som jag fick de fyra första gångerna. Det är nu 21 dagar mellan behandlingarna och jag slipper nu helt i...

Ovido - Quiz & Flashcards